ایمی کیمود در درمان کارسینوم سلول بازال ایمی کیمود به عنوان آگونیست رسپتور تی ال آر نوع هفت عمل می‌کند و تصور بر این است که تاثیر آنتی توموری ایمی کیمود از طریق اصلاح پاسخ ایمنی و تحریک آپاپتوز در سلول‌های کارسینوم بازال است. در درمان کارسینوم سلول بازال ایمی کیمود نفوذ لنفوسیت‌ها، سلول‌های دندریت و ماکروفاژ‌ها را به ضایعات تومور افزایش می‌دهد.
درمان زگیل تناسلی
درمان زگیل تناسلی مخصوصا برای بانوانی که قصد ازدواج و یا بارداری دارند، در اولویت قرار دارد. چرا که عدم درمان سر وقت، زگیل تناسلی می‌تواند منجر به گسترش این ویروس و ایجاد بیماری‌های خطرناکی از جمله سرطان دهانه رحم در خانم‌ها  می شود. در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی در زنان باردار، معمولا بروز زگیل تناسلی تشدید پیدا می‌کند.اگر در گذشته مبتلا به ویروس اچ پی وی بوده اید، در زمان حاملگی ضایعات زگیل تناسلی بیشتر می‌شوند، اما خطری برای مادر و بچه ایجاد نمی کند. بهترین حالت برای زایمان در این شرایط سزارین است.

میزان و روش مصرف

عوارض پوستی خفیف مانند پوسته پوسته شدن، اریتم و ادم پوستی شایع است اما در صورت عوارض پوستی شدیدتر باید سریعا آن را با آب ولرم و صابون شست.

ایمی کیمود عوارض پوستی و واکنش‌های حساسیتی و آلرژیک در ناحیه مصرف آن است.این محصول درمانی برای زگیل‌های تناسلی نیست. در هنگام درمان بیمار هنوز در معرض به وجود آمدن زگیل‌های جدید است.ایمی کیمود نباید وارد واژن شود.

هشدار و احتیاط

زیر نظر پزشک مصرف گردد.

دور از دست اطفال نگهداری شود

این دارو فروش آنلاین ندارد، جهت خرید لطفا با داروخانه تماس بگیرید.

برای خرید این محصول می‌توانید به داروخانه مهرگان مراجعه کنید یا با شماره های زیر تماس گرفته تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

داروخانه مهرگان: 02188630181

پشتیبانی داروچی:

تلفن ( ساعات اداری ۹ الی ۱۵ ) : 860۹4312-021

واتساپ: 5393139-0990