پرسشهای متداول
شما صفحه پرسش های متداول داروچی را باز کردید. در اینجا به سوالات متداول شما پاسخ داده ایم.
چگونه باید سفارش خودم را ثبت کنم؟
برای استفاده صحیح از داروچی باید صفحه راهنمای خرید را مطالعه کنید.
آیا به صورت تلفنی و از طریق های دیگر می توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟
بله. از طریق تلفن ثابت ۸۶۰۹۴۳۱۲-۰۲۱ در ساعت کاری( از ساعت 8 تا 18 ) یا از طریق واتساپ به شماره ۰۹۹۰۵۳۹۳۱۳۹ سفارش های خود را ثبت کنید و از شیوه پرداخمت کارت د.
اگر سوالی در مورد محصولم داشتم از کی بپرسم؟
میتوانید با شماره داروچی تماس تلفنی بگیرید تا از طریق چت آنلاین پرسش های خودتون رو بپرسید. همچنین از طریق واتساپ داروچی نیز میتوانید در تماس باشید.
آیا محصول خود را می توانم مرجوع کنم؟
بنابر دستور وزرات بهداشت و درمان هیچ کدام از محصولات داروخانه ای قابلیت مرجوع شدن ندارند. ولی تحت شرایطی که مشکل خاصی پیش آمده باشد که میتوانید از طریق صفحهی رویههای بازگرداندن کالا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
چه ساعاتی می توانم به داروچی سفارش بدم؟
هر ساعتی از شبانه روز وب سایت قابلیت سفارش پذیری دارد و برای ثبت تلفنی از طریق راه هایی که بالا ذکر شده است.
روش های پرداخت به چه صورت است؟
در حال حاضر پرداخت تنها از طریق درگاه اینترنی بانک ها موجود است. در شرایط ثبت تلفنی سفارش شما از شما در خواست میشود مبلغ مورد نظر را کارت به کارت کنید.
برای شهر تهران به زودی روش پرداخت در محل به زودی فعال میگردد.
چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
از طریق تماس با داروچی
برای استفاده صحیح از داروچی باید صفحه راهنمای خرید را مطالعه کنید.
آیا به صورت تلفنی و از طریق های دیگر می توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟
بله. از طریق تلفن ثابت ۸۶۰۹۴۳۱۲-۰۲۱ در ساعت کاری( از ساعت ۱۰ تا ۱۵ ) یا از طریق واتساپ به شماره ۰۹۹۰۵۳۹۳۱۳۹ سفارش های خود را ثبت کنید و برای پرداخت شما باید هزینه را کارت به کارت کنید تا سفارش شما ثبت شود.
آیا می توانم خرید حضوری انجام بدم؟
در مورد محصولات وب سایت شما می توانید در هنگام خرید گزینه تحویل حضوری را انتخاب کرده و تاریخ و ساعت زمانی که مایل هستید تحویل بگیرد را انتخاب کنید.
میتوانید با شماره داروچی تماس تلفنی بگیرید تا از طریق چت آنلاین پرسش های خودتون رو بپرسید. همچنین از طریق واتساپ داروچی نیز میتوانید در تماس باشید.
راه های ارتباطی
بنابر دستور وزرات بهداشت و درمان هیچ کدام از محصولات داروخانه ای قابلیت مرجوع شدن ندارند. ولی تحت شرایطی که مشکل خاصی پیش آمده باشد که میتوانید از طریق صفحهی رویههای بازگرداندن کالا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
هر ساعتی از شبانه روز وب سایت قابلیت سفارش پذیری دارد.
روش های پرداخت به چه صورت است؟
در حال حاضر پرداخت تنها از طریق درگاه اینترنی بانک ها موجود است.
چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
اگر حساب کاربری ایجاد کردهاید از قسمت پنل کاربری بخش پیگیری سفارش می توانید از وضعیت سفارش خود با خبر باشید و یا با تماس با کارشناس های داروچی ( از طریق تلفن، چت درون وبسایت) پیگیری سفارش خودتون رو پیگیری کنید.
تماس با داروچی
با عرض احترام و ادب ، خواهشمند است - شماره رهگیری پستی سفارش اخیر را به شماره تلفن اینجانب ارسال فرمایند.
مزید احترام شایان / امیر افشار
سلام و وقتتون بخیر جناب افشار
کد پیگیری توسط پست ارسال شده است خدمت شما. داروچی هم جداگانه برای شما ارسال کرد طبق فرمایشاتان
سلام وقت بخیر ترمیم کننده های استرادرم نارنجی و یا اون موجود هست؟
سلام وقتتون بخیر جناب شجاعی
خیر متاسفانه خیلی وقت هست که این محصول موجود نیست
سلام. من یه شیر خشک اس ام آی ۲سفارش دادم و مبلغ هم پرداخت کردم ولی متوجه شدم که شماره ۳ را لازم دارم چطور میتونم سفارش رو عوض کنم
سلام وقت بخیر، درخواستتان از طریق کارشناسان داروچی بررسی شد و سفارشتان اصلاح گردید.
یاسلام
لطفا شماره رهگیری سفارش ۱۲۴۶۰ را برایم ارسال کنید با تشکر
سلام من از سایت شما روز یکشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ گذشته مقداری محصول باشماره 29450 سفارش دادهام ولی بدستم نرسیده لطفا کد رهگیری من را بفرستید و رسیدگی فرمائید ممنون
با سلام
سفارش شما ارسال شده و به دست شما رسیده است
سلام من از سایت شما روز یکشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ گذشته مقداری محصول باشماره 29450 سفارش دادهام ولی بدستم نرسیده لطفا کد رهگیری من را بفرستید و رسیدگی فرمائید ممنون در ضمن کد رهگیری را به شماره ۰۹۱۴۴۲۶۴۳۳۱ ارسال فرمائید ممنون
با سلام
سفارش شده ارسال شده و به دست شما رسیده است
سلام
لطفا در صورت ارسال شماره رهگیری پست رو برای من ارسال بفرمایید ۳۲۵۴۹
سلام وقت بخیر . دوست عزیز کد رهگیری به دست شما رسید