رویههای بازگرداندن کالا
سلام خدمت شما مشریان عزیز دل داروچی
در این صفحه، داروچی قوانین بازگرداندن و شرایط کالای مرجوعی و یا تعویضی را با شما در میان میگذارد.
تیم داروچی همواره در تلاش است که در کنار رعایت استاندارد های لازم برای بسته بندی و ارسال، از مواد مصرفی دوستدار محیط زیست ( کاغذی و پارچهای ) استفاده کند. در همین رستا فاکتور های کاغذی جای خود را با پیامکی و الکترونیکی دادند.
۱. طبق دستور وزارت بهداشت و درمان جنس و یا محصول خارج شده از داروخانه به هیچ وجه قابل بازگرداندن و یا تعویض نمیباشد و این کار خلاف قوانین کشوری و بهداشتی است.
زیرا داروچی با توجه به محصولی که عرضه میکند ( مکمل غذایی و لوازم داروخانهای ) با استاندار های وزارت بهداشت و درمان نگهداری میکند و برای شما ارسال میکند لذا مرجوع و یا تعویض کالا به هیچ وجه پذیرفته نمیشود.
۲. در زمان تحویل ، مشتری می بایست کالای خود را مشاهده و بررسی کند و سپس از مامور توزیع تحویل بگیرد. رسید تحویل به معنای سلامت بستهبندی کالا است و بعد از این رسید مسئولیتی بابت نقص در بستهبندی و سلامت ظاهری کالا وجود نخواهد داشت.
۳. در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به داروچی بازگردانده شود.
۴. شرایطی که داروچی کالا شما را تعویض میکند. اینکه جنس ارسال شده با محصولی که مشتری انتخاب کرده مطاقبت نکند و یا در حین ارسال برای آن مشکلی پیش آمده باشد که در این مورد مشتری نباید آن را از مامور ارسال بپذیرد و به مامور بازگشت دهد. اگر از زمان تحویل گذشته باشد داروچی دیگر مسؤلیتی ندارد.
۵. اگر در موارد خاص که کارشناسان پشتیبانی داروچی تشخیص دهند که سفارشی نیاز به بازگرداندن و یا تعویض دارد. مشتریان باید آن محصول را با هماهنگی داروچی آن محصول را عودت دهد و جایگزین آن را دریافت کند.
چند نکته دیگر
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات توسط داروچی، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و داروچی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به داروچی بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به امور مشتریان داروچی ارسال شود.
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان امور مشتریان، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک هفته بصورت امانت نزد داروچی در واحد امور مشتریان باقی میماند و با انقضای این مهلت داروچی در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
در صورت داشتن هر گونه سوال خواهشمندیم حتما با ما تماس بگیرید.